IMG 3085

Ολοκλήρωση Εκπαιδευτικής Επίσκεψης εκπαιδευτικών  του 1ου ΕΠΑ.Λ  Ορεστιάδας στην Ισπανία,  στο πλαίσιο υλοποίησης Διαπιστευμένου Σχεδίου Εκπαιδευτικού Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus Plus, Τομέας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης: Στο πλαίσιο υλοποίησης διαπιστευμένου σχεδίου επαγγελματικής εκπαίδευσης και  κατάρτισης εκπαιδευομένων και προσωπικού,  του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS+ 2022,  Δράση ΚΑ121,  Μαθησιακή Κινητικότητα, Τομέας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης,  με κωδικό αριθμό 2022-1-EL01-KA121-VET-000057855.

Διαβάστε περισσότερα: Εκπαιδευτικοί του ΕΠΑΛ Ορεστιάδας στην Μάλαγα της Ισπανίας στο πλαίσιο του ERASMUS+

romi


Ολοκλήρωση Διαπιστευμένου Σχεδίου Μαθησιακής Κινητικότητας Μαθητών του 1ου ΕΠΑ.Λ Ορεστιάδας, στο πλαίσιο του Εκπαιδευτικού Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus Plus, Τομέας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης,  στη  Ρώμη της Ιταλίας και στη Λεμεσό της Κύπρου. Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η κινητικότητα 10 μαθητών της Β΄ τάξης του Τομέα Πληροφορικής και Οικονομίας στη Ρώμη της Ιταλίας και 13 μαθητών της Γ΄ και Β΄ τάξης του Τομέα Δομικών Έργων και Γ΄τάξης του τομέα Ηλεκτρολογίας στη Λεμεσό της Κύπρου, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS+,  Δράση ΚΑ121,  Μαθησιακή Κινητικότητα, Τομέας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, με κωδικό αριθμό 2022-1-EL01-KA121-VET-000057855.  Η κάθε κινητικότητα διήρκησε δεκαέξι ημέρες ως εξής:  1η Κινητικότητα στη Ρώμη της Ιταλίας από 15-03-2023 έως 30-03-2023, με φορέα υποδοχής την εταιρία «IN.F.O.L- Innovazione Formazione Orientamento e Lavoro»,  με αντικείμενο εκπαίδευσης και κατάρτισης « ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΒΑΣΙΣΜΕΝΟ ΣΤΟ WEB»

Διαβάστε περισσότερα: Στην Ρώμη και στην Λεμεσό βρέθηκαν μαθητές του 1ου ΕΠΑΛ Ορεστιάδας μέσω Erasmus Plus

Παρακάτω μπορείτε να δείτε το ρεπορτάζ του Ορεστιάδα TV (δελτίο ειδήσεων 5-2-2022) σχετικά με το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ PlayEG που υλοποιήθηκε στο σχολείο μας φέτος (2021-2022).

Στο απόσπασμα περιγράφεται το πρόγραμμα και η επικείμενη επίσκεψη μαθητών και καθηγητών από Πολωνία και Πορτογαλία την προσεχή εβδομάδα.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε το ρεπορτάζ του Ορεστιάδα TV (δελτίο ειδήσεων 10-2-2022) σχετικά με το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ PlayEG που υλοποιήθηκε στο σχολείο μας φέτος (2021-2022).

Στο απόσπασμα γίνεται η αποτίμηση της επίσκεψης μαθητών και καθηγητών από Πολωνία και Πορτογαλία κατά το χρονικό διάστημα 7-10/2/2022.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε το ρεπορτάζ του Ορεστιάδα TV σχετικά με το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ που υλοποιείται  στο σχολείο μας για το 2021-2022 και την κινητικότητα εκπαιδευτικών προς το Mangualde της Πορτογαλίας.

Με μεγάλη χαρά σας ανακοινώνουμε ότι το Ι.Κ.Υ ( φορέας διαχείρισης προγράμματος Erasmus) απένειμε στη σχολική μας μονάδα, μετά από υποβολή σχεδίου στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Πρόσκλησης EAC/A02/2020, τη Διαπίστευση ERASMUS+,  για την προγραμματική περίοδο 2021-2027, Δράση1 στον τομέα της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, όπως προτάθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο σχετικό δελτίο τύπου εδώ.

Παρακολουθήστε παρακάτω το ρεπορτάζ του Ορεστιάδα TV για τη μετακίνηση μαθητών και καθηγητών στο Aachen της Γερμανίας μέσω του προγράμματος Erasmus+ 2018-2019.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε το ρεπορτάζ του Ορεστιάδα TV σχετικά με το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ που υλοποιήθηκε στο σχολείο μας και την κινητικότητα προς το Ρίμινι της Ιταλίας για την πρακτική εξάσκηση των μαθητριών του τομέα Υγείας και Πρόνοιας, ειδικότητα Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων, σε παιδικούς σταθμούς της χώρας υποδοχής.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Θέμα : Υλοποίηση Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS+ Δράση ΚΑ1, Σχεδίου Μαθησιακής
Κινητικότητας, Τομέας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης σχολ. έτους 2017-2018

Το 1ο ΕΠΑ.Λ Ορεστιάδας μετά από υποβολή σχεδίου μελέτης στο Ι.Κ.Υ, εγκρίθηκε και υλοποιεί σχέδιο κινητικότητας 12 μαθητριών, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS+, Δράση ΚΑ1, Μαθησιακή Κινητικότητα, Τομέας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, με τίτλο «ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ – ΜΟΡΦΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ» με κωδικό αριθμό 2017-1-EL01-KA102-035537, για δεκαέξι ημέρες, από 03-03-2018 ως 18-03-2018, στο Ρίμινι της Ιταλίας.

Στο παραπάνω πρόγραμμα πρακτικής άσκησης, συμμετέχουν 12 μαθήτριες της Γ΄ τάξης ειδικότητας Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων του τομέα Υγείας Πρόνοιας και Ευεξίας, καθώς και δύο συνοδοί εκπαιδευτικοί. Φορέας υποδοχής είναι η εταιρία SISTEMA TURISMO Ltd, και η πρακτική άσκηση θα πραγματοποιηθεί στους παρακάτω Παιδικούς Σταθμούς:

1. "C.E.I.S" Centro Educativo Italo- Svizzero Rimini "Remo Bordoni"

2. IPAB Asilo Infantile "Alessandro Baldini"

3. ASP Casa Valloni Marecchia – Nido D’Infanzia “Cerchio Magico”

4. ASP Casa Valloni Marecchia – Nido D’Infanzia “Brucom Verde”

Τα μαθησιακά αποτελέσματα που θα αποκτήσουν και θα βελτιώσουν οι συμμετέχουσες μαθήτριες, με την ολοκλήρωση του σχεδίου, σε επίπεδο γνώσεων, δεξιοτήτων και στάσεων, από τις δραστηριότητες πρακτικής άσκησης και από την παρακολούθηση θεματικού σεμιναρίου, είναι:

Σε Επίπεδο Γνώσεων:

1. Να γνωρίσουν και να κατανοήσουν την οργάνωση ενός σύγχρονου Παιδικού Σταθμού (Π/Σ).

2. Να γνωρίσουν και κατανοήσουν ποιοι είναι οι κατάλληλοι χώροι τόσο για τους κύριους όσο και για τους βοηθητικούς ενός Π/Σ, και πώς θα πρέπει να συνδέονται λειτουργικά μεταξύ τους.

3. Να γνωρίσουν πώς κατανέμονται τα παιδιά στα τμήματα ανάλογα με την ηλικία τους και ποια είναι η αναλογία προσωπικού για κάθε ηλικία.

4. Να κατανοήσουν τη σημασία των κατάλληλων επίπλων και σκευών καθώς και του κατάλληλου ψυχοπαιδαγωγικού υλικού για κάθε ηλικία νηπίου.

5. Να γνωρίσουν και κατανοήσουν την συμβολή των εφαρμοζόμενων δραστηριοτήτων - εργαστηρίων προσχολικής αγωγής ενός Π/Σ στην κινητική, γνωστική και ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών.

6. Να γνωρίζουν τις γωνιές και τον τρόπο που στήνονται και λειτουργούν π.χ. γωνιά βιβλιοθήκης, μουσικής, κουκλόσπιτου, κουζίνας, μανάβικου, επαγγελμάτων, μεταμφίεσης κ.α.

Β. Σε επίπεδο Δεξιοτήτων να:

1. Επιλέγουν και να εξοπλίζουν με κατάλληλα έπιπλα και υλικά κάθε τμήμα και γωνιά ενός Π/Σ, ανάλογα με την ηλικία των παιδιών.

2. Εφαρμόζουν μεθόδους και τεχνικές παρότρυνσης των παιδιών να χρησιμοποιούν τις διάφορες γωνιές.

3. Συσχετίζουν τις διαφορετικές γωνιές με τα εργαστήρια π.χ. εργαστήριο μαγειρικής, εικαστικών, θεατρικού παιχνιδιού/δραματοποίησης, τεχνολογίας, ανάγνωσης, μαθηματικών εννοιών, κ.α.

4. Επιλέγουν τον κατάλληλο τρόπο οργάνωσης και εξοπλισμού των εργαστηρίων.

5. Προετοιμάζουν και οργανώνουν δραστηριότητες για τα διάφορα εργαστήρια.

6. Επιλύουν προβλήματα και επιδεικνύουν πνεύμα αμοιβαιότητας , συνεργασίας, αλληλοκατανόησης και αλληλεγγύης σε όλες τις ομαδικές δραστηριότητες μεταξύ των, αλλά και με τους υπευθύνους εκπαιδευτικούς και το προσωπικό των Π/Σ που θα συνεργάζονται.

Γ. Σε επίπεδο αντιλήψεων/στάσεων/συμπεριφορών να:

1. Συνειδητοποιούν και υιοθετούν ότι ο Π/Σ αποτελεί ένα χώρο μέσα στον οποίο το παιδί έχει τη δυνατότητα να οικοδομήσει τα θεμέλιά του και θα πρέπει να είναι ένα περιβάλλον το οποίο θα παρέχει ασφάλεια και προστασία.

2. Αναγνωρίζουν και αποδέχονται ότι οι συνθήκες του Π/Σ, εάν είναι κατάλληλες, μπορούν να βοηθήσουν περισσότερο από τις συνθήκες του σπιτιού την ομαλή ανάπτυξη του παιδιού. Το κτίριο, ο κήπος , τα παιχνίδια στον κλειστό και υπαίθριο χώρο, τα έπιπλα, τα χρώματα, οι χώροι υγιεινής ,είναι προσαρμοσμένα σε κλίμακα μικρού παιδιού. Εκεί μέσα το παιδί αισθάνεται άνεση και ελευθερία, μπορεί να δοκιμάσει τις δυνάμεις του και να ασκεί τις ικανότητές του.

3. Υποκινούνται για τη δημιουργία ενός κλίματος προβληματισμού και αναζήτησης που οδηγεί στην ερευνητική διαδικασία για την επίλυση προβλημάτων οργάνωσης ενός Π/Σ και εφαρμογής διαφόρων μορφών δραστηριοτήτων προσχολικής αγωγής, για τις ατομικές ανάγκες του κάθε παιδιού.

4. Συνειδητοποιούν ποιο είναι το ιδανικό προφίλ ενός βοηθού Βρεφονηπιοκόμου σήμερα.

5. Υιοθετούν την άποψη ότι οι σύγχρονες γνώσεις, θεωρητικές και τεχνικές και η συνεχή πληροφόρηση, είναι απαραίτητα στοιχεία για την επιτυχή επαγγελματική σταδιοδρομία των.

Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται για όλες τις δαπάνες μετακίνησης, διαμονής, διατροφής και εκπαίδευσης, από τη Ευρωπαϊκή Επιτροπή και Εθνικός Φορέας Παρακολούθησης είναι το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.).

 

Μπορείτε να δείτε το πρωτότυπο δελτίο τύπου εδώ.

 

 

Ο Δ/ντής

Γκουτζέρης Θεόδωρος

 

Την Τετάρτη 28/6/2017 στο χώρο του σχολείου μας θα πραγματοποιηθεί ημερίδα διάχυσης αποτελεσμάτων Erasmus + με θέμα "Καλλιέργεια, Παραγωγή, Επεξεργασία και Εμπορία Βιολογικών, Αρωματικών και Φαρμακευτικών Φυτών".

Από εδώ μπορείτε να κατεβάσετε το πρόγραμμα της ημερίδας.

 

Δείτε εδώ το Δελτίο Τύπου που εξέδωσε το σχολείο μας για την Ολοκλήρωση του Σχεδίου Μαθησιακής Κινητικότητας Μαθητών του 1ου ΕΠΑ.Λ Ορεστιάδας στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ErasmusPlus, Τομέας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, στη Λεμεσό της Κύπρου.

Τοπικά μέσα ενημέρωσης φιλοξενούν άρθρο για τη μετακίνηση 15 μαθητών της Β΄ και Γ΄ τάξης του τομέα Γεωπονίας Τεχνολογίας Τροφίμων και Περιβάλλοντος του σχολείου μας, οι οποίοι θα βρεθούν στο προσεχές διάστημα στη Λεμεσό της Κύπρου συμμετέχοντας σε πρόγραμμα με τίτλο ?Επαγγελματική Κατάρτιση στην καλλιέργεια, παραγωγή, επεξεργασία και εμπορία βιολογικών αρωματικών και φαρμακευτικών φυτών? στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS+ 

Μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο εδώ.

15 μαθητές της Β΄ και Γ΄ τάξης του τομέα Γεωπονίας Τεχνολογίας Τροφίμων και Περιβάλλοντος του 1ου ΕΠΑ.Λ. Ορεστιάδας, θα βρεθούν στο προσεχές διάστημα στη Λεμεσό της Κύπρου συμμετέχοντας σε πρόγραμμα με τίτλο ?Επαγγελματική Κατάρτιση στην καλλιέργεια, παραγωγή, επεξεργασία και εμπορία βιολογικών αρωματικών και φαρμακευτικών φυτών? στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS+

RadioEvros.gr 

15 μαθητές της Β΄ και Γ΄ τάξης του τομέα Γεωπονίας Τεχνολογίας Τροφίμων και Περιβάλλοντος του 1ου ΕΠΑ.Λ. Ορεστιάδας, θα βρεθούν στο προσεχές διάστημα στη Λεμεσό της Κύπρου συμμετέχοντας σε πρόγραμμα με τίτλο ?Επαγγελματική Κατάρτιση στην καλλιέργεια, παραγωγή, επεξεργασία και εμπορία βιολογικών αρωματικών και φαρμακευτικών φυτών? στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS+

RadioEvros.gr 

15 μαθητές της Β΄ και Γ΄ τάξης του τομέα Γεωπονίας Τεχνολογίας Τροφίμων και Περιβάλλοντος του 1ου ΕΠΑ.Λ. Ορεστιάδας, θα βρεθούν στο προσεχές διάστημα στη Λεμεσό της Κύπρου συμμετέχοντας σε πρόγραμμα με τίτλο ?Επαγγελματική Κατάρτιση στην καλλιέργεια, παραγωγή, επεξεργασία και εμπορία βιολογικών αρωματικών και φαρμακευτικών φυτών? στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS+.

RadioEvros.gr 

15 μαθητές της Β΄ και Γ΄ τάξης του τομέα Γεωπονίας Τεχνολογίας Τροφίμων και Περιβάλλοντος του 1ου ΕΠΑ.Λ. Ορεστιάδας, θα βρεθούν στο προσεχές διάστημα στη Λεμεσό της Κύπρου συμμετέχοντας σε πρόγραμμα με τίτλο ?Επαγγελματική Κατάρτιση στην καλλιέργεια, παραγωγή, επεξεργασία και εμπορία βιολογικών αρωματικών και φαρμακευτικών φυτών? στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS+.

RadioEvros.gr 

15 μαθητές της Β΄ και Γ΄ τάξης του τομέα Γεωπονίας Τεχνολογίας Τροφίμων και Περιβάλλοντος του 1ου ΕΠΑ.Λ. Ορεστιάδας, θα βρεθούν στο προσεχές διάστημα στη Λεμεσό της Κύπρου συμμετέχοντας σε πρόγραμμα με τίτλο ?Επαγγελματική Κατάρτιση στην καλλιέργεια, παραγωγή, επεξεργασία και εμπορία βιολογικών αρωματικών και φαρμακευτικών φυτών? στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS+.

RadioEvros.gr 

15 μαθητές της Β΄ και Γ΄ τάξης του τομέα Γεωπονίας Τεχνολογίας Τροφίμων και Περιβάλλοντος του 1ου ΕΠΑ.Λ. Ορεστιάδας, θα βρεθούν στο προσεχές διάστημα στη Λεμεσό της Κύπρου συμμετέχοντας σε πρόγραμμα με τίτλο ?Επαγγελματική Κατάρτιση στην καλλιέργεια, παραγωγή, επεξεργασία και εμπορία βιολογικών αρωματικών και φαρμακευτικών φυτών? στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS+.

RadioEvros.gr 

Η συνέντευξη του Διευθυντή του σχολείου μας κ.Γκουτζέρη Θεόδωρου στο κανάλι Ορεστιάδα TV, σχετικά με το πρόγραμμα Erasmus που υλοποιεί το σχολείο μας για τη σχολική χρονιά 2016-2017.

 

Παρακάτω μπορείτε να δείτε στιγμιότυπα από ενημερωτική εκπομπή που φιλοξενεί  μαθητές από διάφορα σχολεία της Ελλάδας (συμπεριλαμβανομένου και του σχολείου μας) στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο Βρυξέλλες -  22 Μαρτίου 2016.

Οι μαθητές προσκλήθηκαν στις Βρυξέλλες από τους ευρωβουλευτές Γιώργο Γραμματικάκη και Θοδωρή Ζαγοράκη.

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Θέμα : Υλοποίηση Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS+ Δράση ΚΑ1, Σχεδίου Μαθησιακής Κινητικότητας, Τομέας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης.

     Το 1ο ΕΠΑ.Λ Ορεστιάδας μετά από υποβολή σχεδίου μελέτης στο Ι.Κ.Υ, εγκρίθηκε και υλοποιεί σχέδιο κινητικότητας 15 μαθητών, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS+, Δράση ΚΑ1, Μαθησιακή Κινητικότητα, Τομέας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, με τίτλο «ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΑΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΩΝ ΦΥΤΩΝ» με κωδικό αριθμό 2016-1-EL01-KA102-022751, για δεκαέξι ημέρες, από 26-03-2017 ως 10-04-2017, στη Λεμεσό της Κύπρου.

       Στο παραπάνω πρόγραμμα συμμετέχουν 15 μαθητές της Β΄ και Γ΄ τάξης του τομέα Γεωπονίας Τεχνολογίας Τροφίμων και Περιβάλλοντος, καθώς και δύο συνοδοί εκπαιδευτικοί. Φορέας υποδοχής είναι η εταιρία P.G PLANTATION Ltd, η οποία ασχολείται με την παραγωγή, μεταποίηση και εμπορία φρέσκων και αποξηραμένων βιολογικών αρωματικών και φαρμακευτικών φυτών. Διαθέτει επίσης ένα σύγχρονο εργοστάσιο, το οποίο ειδικεύεται στην αποξήρανση, επεξεργασία, συσκευασία και αποθήκευση του προϊόντος, όπως επίσης και στην παραγωγή αιθέριου ελαίου.

     Τα μαθησιακά αποτελέσματα που θα αποκτήσουν και θα βελτιώσουν οι συμμετέχοντες μαθητές, με την ολοκλήρωση του σχεδίου, σε επίπεδο γνώσεων, δεξιοτήτων και στάσεων, είτε από δραστηριότητες πρακτικής άσκησης, είτε από την παρακολούθηση θεματικών σεμιναρίων, θα είναι:

Σε Επίπεδο Γνώσεων:

1. Να γνωρίσουν και να κατανοήσουν τις σύγχρονες τεχνικές και τη μεθοδολογία καλλιέργειας, φροντίδας, συγκομιδής, τυποποίησης, απόσταξης, εμπορίας, αρωματικών και φαρμακευτικών φυτών (ΑΦΦ).

2. Να κατανοήσουν τις ιδιαιτερότητες και απαιτήσεις σε κλίμα και έδαφος των ΑΦΦ, τους τρόπους και τεχνικές πολλαπλασιασμού, και αντιμετώπιση εχθρών - ασθενειών με βιολογικό τρόπο.

3. Να αναγνωρίσουν ότι βασική προϋπόθεση για την παραγωγή υψηλής ποιότητας γεωργικών προϊόντων και την προστασία του περιβάλλοντος, είναι η σωστή χρήση των εισροών (νερό, λιπάσματα, ασθένειες) σε βιολογική καλλιέργεια ΑΦΦ.

4. Να γνωρίσουν τις μεθοδολογίες πιστοποίησης των ΑΦΦ , τις μεθόδους μάρκετινγκ που εφαρμόζουν ( τυποποίηση, κανάλια διανομής, τιμολογιακή πολιτική, brand name ).

5. Να κατανοήσουν την σημασία της πιστοποίησης των βιολογικών ΑΦΦ καθώς και τις τηρούμενες διαδικασίες - πρωτόκολλα.

Β. Σε επίπεδο Δεξιοτήτων να:

1. Εφαρμόζουν τεχνικές σποράς, πολλαπλασιασμού, φύτευσης, μεταφύτευσης ΑΦΦ σε ανοικτές καλλιέργειες.

2. Συμμετέχουν στη διαδικασία ποτίσματος, λίπανσης και καταπολέμησης εχθρών - ασθενειών των φυτών με βιολογικό τρόπο.

3. Εφαρμόζουν τεχνικές συγκομιδής, αποξήρανσης, συσκευασίας.

4. Συμμετέχουν σε διαδικασίας τυποποίησης και απόσταξης.

3. Αξιολογούν την σημασία παραγωγής υψηλής ποιότητας ΑΦΦ και τη συμβολή τους στην οικονομία.

4. Επιλύουν προβλήματα και επιδεικνύουν πνεύμα αμοιβαιότητας , συνεργασίας, αλληλοκατανόησης και αλληλεγγύης σε όλες τις ομαδικές δραστηριότητες μεταξύ των αλλά και με τους επιχειρηματίες - επιστήμονες - εργάτες - προσωπικό που θα συνεργάζονται.

Γ. Σε επίπεδο αντιλήψεων/στάσεων/συμπεριφορών να:

1. Υιοθετούν και εκτιμούν ότι η γεωργία θα πρέπει να σέβεται το περιβάλλον και να διαχειρίζεται αειφορικά τους φυσικούς πόρους.

2. Συνειδητοποιούν ότι στόχος των βιολογικών καλλιεργειών είναι η μείωση των εισροών ενέργειας (εξοικονόμηση ενέργειας, αξιοποίηση βιομάζας και λοιπών Α.Π.Ε, καλύτερη διαχείριση μικροκλίματος) , καθώς και μείωση των χημικών εισροών, για την υγεία των ανθρώπων και την προστασία του περιβάλλοντος.

3. Υποκινούνται για τη δημιουργία ενός κλίματος προβληματισμού και αναζήτησης που οδηγεί στην ερευνητική διαδικασία για την επίλυση προβλημάτων όπως η αξιοποίηση της τεχνολογίας, της βιολογικής παραγωγικής διαδικασίας, τη διασφάλισης ποιότητας.

4. Συνειδητοποιούν ποιο είναι το ιδανικό προφίλ ενός Νέου Αγρότη σήμερα.

5. Υιοθετούν την άποψη ότι οι σύγχρονες γνώσεις θεωρητικές και τεχνικές και η συνεχή πληροφόρηση είναι απαραίτητα στοιχεία για να είναι βιώσιμη μια γεωργική επιχειρηματική δραστηριότητα.

6. Η κατανόηση και αποδοχή της άποψης ότι μια επιτυχημένη γεωργική δραστηριότητα όπως τα ΑΦΦ, απαιτεί την οργανωμένη αντιμετώπιση ως άτομα και ως ομάδες παραγωγών.

     Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται από τη Ευρωπαϊκή Επιτροπή και Εθνικός Φορέας Παρακολούθησης είναι το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.).

                         Ο   Δ/ντής

                       Γκουτζέρης Θεόδωρος

Συνέντευξη του Διευθυντή του σχολείου μας για το πρόγραμμα Erasmus και συγκεκριμένα τη δράση με θέμα: " Πράσινα Κτίρια ", στα πλαίσια της οποίας πραγματοποιήθηκε μετακίνηση καθηγητών στο Βερολίνο.

 

Ημερίδα διάχυσης αποτελεσμάτων

 

 

 

Νέα από το Σχολικό Δίκτυο